Tabungan Masa Depan

4/13/20

rude patient



aku geram gile ba** tadi dengan patient kat klinik tadi 
so mak budak ni datang klinik untuk ambil prolonged jaundice anak dia
by CPG kalau dah day 21 kena ambik blood for LFT, TSH and FBC
so aku inform la nak ambil darah 3 botol 
sekali mak budak ni respond, mampus la anak saya 

aku terus mengelegak 
dengan annoying aku reply, tak pernah lagi ada budak mati saya amik darah 3 botol ni 
pastu aku pun cakap kat kawan aku yang kebetulan datang nak bertanya and tolong isi lab form , xpayah la amik darah 3 botol, ambil satu je , mak dia xnak 
mampus la kalau ko nak sakit hati ke apa 

masa aku tengah poke anak dia , boleh dia cakap, cepatt la anak nangis dah tu 
eh bahlol, kalu dah kena poke memang la nangis 
last2 ambil juga tiga botol, aku kesian kat anak dia je. dahla dapat mak macam tu. hampeh 

lepas tu dah settle ambil blood, aku terus blah. isi lab form semua. 
pastu pergi kat mak budak tu, bagi buku and suruh g jumpa misi untuk urine pulak
malas dah aku nak exlain ke orang x reti bahasa ni 
GTH

No comments:

Post a Comment