Tabungan Masa Depan

7/24/20

Hari minggu




Percubaan untuk memupuk sifat membaca. 
Aku lebih suka baca buku novel/buku cerita dari bahan-bahan yang ilmiah/motivasi. Tapi semangat membaca buku aku ni on off. Time datang semangat nak membaca tu, macam2 buku la beli. sudahnya dah bertahun pun tak habis lagi. 

Buku gadis bestari ada simpanan sendiri ni aku beli masa bulan-bulan MCO hari tu. Aku beli 2 biji, satu lagi tajuknye wang anda dimana? pun belum habis lagi baca. So aku aim nak habiskan 2 biji buku ni by 2nd week bulan 8. 

Linda bagitau kalu nak baca buku, kena tetapkan deadline bila nak habiskan buku tu. Jangan skip nak baca buku lain selagi tak habis buku tu. Dengan berbekalkan nasihat dari sahabatku ini, berjaya la aku habiskan satu novel "broken man". Tak silap dah 2 tahun aku cuba baca novel ni,hahaha. Akhirnya habis pun. 

Happy weekend semua :)


No comments:

Post a Comment