Tabungan Masa Depan

3/3/20

Banyak benda

Politik tanah air

Aku suka mengikuti perkembangan politik tanah air negara secara santai. Kadang- kadang aku akan tengok sidang parlimen dekat youtube , kadang-kadang aku baca blog MSO dan posting wall ahli ahli politik.

Sejak Tun M letak jawatan sebagai PM ke 8 dan bermulanya hura hara politik negara aku rasa macam, wow menariknya politik ni. Strategi politik lebih tepat. Aku pun mula la menanam azam baru untuk banyakkan membaca pasal politik dan sejarah ni.

Secara peribadi , sebelum pru 14 , aku sangat berharap BN akan tumbang dan harapan tu menjadi kenyataan. Tapi selepas berada dibawah pentadbiran PH , mula la nampak cacat cela . Lebih menggusarkan adalah apabila aku lihat nasib orang Islam dan melayu seakan -akan dipijak oleh puak2 ni. Memang aku doa MN dapat ambik balik Malaysia sebelum semuanya hancur. Syukur bila kuasa berpindah semula. Tinggi harapan aku sebagai rakyat Malaysia agar pemimpin negara ni dapat menjaga amanah yang rakyat berikan.

Allah, peliharakan Malaysia.
Kekalkan kami dalam iman dan islam.


Treadmill

Akhirnya aku purchase treadmill nordick. Mungkin jumaat ni dapat kot.
Yahooo

No comments:

Post a Comment