Tabungan Masa Depan

1/12/20

2020

Sampai juga kita ke tahun 2020 , tahun yang sinonim dengan bayangan kereta berterbangan diudara malaysia. Syukur, masih di beri peluang untuk bernafas.

Aku baru saja balik dari temuduga untuk sambung belajar di ukm baru baru ni. Secara ringkasnya aku gagal menjawab soalan-soalan yang dikemukakan oleh panel-panel penemuduga. Sesuai dengan apa yang selalu aku ucapkan , memang tuhan bagi. Aku hanya nak pergi untuk ambil pengalaman sahaja, itulah yang aku ucapkan dekat semua orang, hah kelu lidah masa temuduga. Malu bukan kepalang gue rasain. Hahaha

Move on dari kisah interview.

Aku akan berjalan- jalan ke vietnam bulan 2 ni. Banyak duit nak guna.

Hotel kat hcm : 160/ person untuk 4 hari
Flight ke Da nang : +160
Flight balik ke KL : +400 (terpaksa beli baru sebab aku tak nak pergi lama)

pending :
hotel dekat da nang:
transportation
duit poket

Takper la berhabis trip ni. ni last trip. lepas ni aku nak kawen pulak.

No comments:

Post a Comment