Tabungan Masa Depan

3/21/21

Berlari

Aku bermalam dirumah Asiah pada hari Jumaat lepas. Aku sampai sebelum magrib, berehat sekejap dan kemudian selepas solat magrib kami ke KTCC untuk makan malam. Asiah memilih untuk makan di Daekgalbi, kami memesan bulgogi with cheese ring dan taekbokki. Ini kali kedua aku makan di Daekgalbi dan memang bukan selera aku makanan korea ni. Kali ketiga? mungkin tidak. 

Keesokan harinya, kami bangun awal dan kemudian bertolak ke kawasan drawbridge untuk jogging. Ramai orang-orang berjogging disekitar kawasan ni. Memang best jogging di kawasan ni sebab pemandangan laut yang cantik ni sampai tak terasa jauh kaki melangkah. Mira pun ikut kami berjogging.

Selepas dah balik ke rumah Asiah semula, kami bersiap ke jalan Banggol untuk ke Arena dan menemani kawanku sorang ni nak membeli subang dan cincin. Habis situ kami ke KTCC sebab aku nak membeli wingbraker dan alatan hiking lain. 

No comments:

Post a Comment