Tabungan Masa Depan

3/18/21

Rajin menulis

Perancangan aku untuk berpuasa sunat hari ni , Alhamdullilah berjaya. Tak rasa letih sangat, gastric pun tak datang menyerang. Berpuasa dengan aman tenteram. Hari Isnin akan datang aku ingat nak berpuasa sekali lagi. Semoga dapat menjalankan ibadah puasa dengan aman tenteram sama macam hari ni.

Hari ni aku dapat DJI Osmo mobile yang aku pesan melalui shopee. Harganya RM 350, beserta dengan tripod dan juga casing box. Murah kalau nak dibandingkan dengan kedai-kedai lain dekat shoppe. Petang tadi sambil menunggu waktu berbuka aku sempat tengok beberapa youtube yang ajar cara nak guna gimbal ni. Nanti bila ada trip ke pulau atau naik gunung aku nak cuba untuk shoot dan buat movie, for my eyes jelah. 

Sepatutnya aku drive ke rumah Asiah lepas magrib tadi tapi badan terasa letih dan agak mengantuk. Jadi aku mesej asiah & mira bagitahu balik rancangan kitaorang untuk jogging pagi esok ditangguhkan ke hari Sabtu. Esok petang la kot aku akan drive ke rumah Asiah, overnight kat situ dan sabtu pagi berjogging di area drawbridge. 

No comments:

Post a Comment