Tabungan Masa Depan

8/19/21

Adakah aku depressed

 Np : River flows in you by Yiruma 


Lately aku rasa stress sangat kat tempat kerja. Aku malas nak bergaul atau bercakap dengan sapa2, at one point aku rasa macam tak boleh nak percaya dekat semua orang. Kadang-kadang rasa skeptikal , adakah diaorang ni duduk mengata aku? Even aku rasa tak pun, lebih pada perasaan aku je. Malam pun aku macam susah nak tidur , bila nak lelap tu aku kadang2 boleh terjaga sendiri. Risau fikir apa akan jadi kalau ma tak ada nanti, adakah aku akan hidup sendiri. 

Kalau buat dass score ni aku rasa aku akan ada severe anxiety, severe stress, severe depressed.

Be in medical field itself lagi susah nak call for help. Aku selalu je dapat patient datang dengan masalah yang sama dengan apa yang aku rasa. Bila dengar apa yang diaorang cerita, sama macam yang aku rasa. Soalan yang aku tanya tu kadang2 adalah soalan untuk aku sendiri. 

Aku harap aku boleh bangkit balik dan hilangkan semua ni.

No comments:

Post a Comment