Tabungan Masa Depan

8/20/21

Day out with mom


 

Semalam aku ajak ma pergi jalan-jalan. Mula-mula tu ingat nak pergi cari makan dekat kawasan rumah je . Tapi rasa macam nak makan pizza pulak, paling dekat adalah di Jerteh. So, reroute perjalan ke Jerteh, dari rumah aku nak ke Jerteh ambik masa dalam 30 minit jugak la. SJR ada dekat area kg Bintang, tpai polis lepas jelah, and kami pun dah complete 2 dos vaksin, so no problem. 

Bila dah sampai, kitaorang pergi order pizza, aku beli 2 large pizza. Murah weh, RM 18++ je untuk 1 pizza. Kena tunggu 30 minit untuk order siap. Sementara nak menunggu tu pergi beli tealive, aku beli coffee apa ntah , ma pulak pilih air honeylemon. Belum cukup lagi 30 minit, so tunggu dalam kereta pulak. 

Pizza dah siap , aku pergi ambil and then drive back..on the way tu singgah dekat satay Mastura . Beli Satay rm 50 and lepas tu balik. 

Aku rasa better sikit lepas keluar jalan-jalan dengan ma. Okay la..syukur Alhamdulillah.



No comments:

Post a Comment