Tabungan Masa Depan

7/30/20

Keputusan HLP

Akhirnya result HLP keluar hari ni
Tak Berjaya

Jujurnya, habis je temuduga hari tu, aku sangat yakin aku akan failed. 
Sampai hari ni aku masih tak jumpa jawapan kenapa aku pilih family medicine 
Aku nak sambung belaja je, tak kisah apa-apa pun, kalau misalnya sekarang aku duduk kat ED, aku akan minta ED, kalau duduk medical, akan minta master medical. Tak ada specific reason. 

Aku pun tak tau la nak ambil interview lagi ke tak tahun ni. Tengok la macam mana nanti. Kena buat solat istikharah dulu. 

Perasaan sekarang okay je sebab memang niat awal nak gain experience je, sedih ke kecewa tu tak ada la. Kalau misalnya dapat berat jugak hati nak pergi, tapi of course akan pergi.  Tapi kan bila orang try comfort aku, suruh cuba lagi tu jadi sayu la sikit. dasar hati tisu betul..haha. 

Yang penting aku nak lulus ambik lesen scuba diving. Hat ni top priority. :)

No comments:

Post a Comment