Tabungan Masa Depan

8/6/20

Highlite of the week

 

Appointed as MO Incharge

Dengan berat hati dan terpaksa, aku kena jadi MO incharge klinik.  Aku da berterus terang dengan bos yang aku tak mampu nak pikul tugas ni sebab i seriously have bad communication problem with others.

since boss insisted , i have too.  Kata bos , dunia ni sementara jer, xpayah stress. Lagipun it's about teamwork, i will not working alone. She believe i can do it even i doubt myself


Electric shock

Pagi tadi aku terkena renjatan elektrik, ada la dalam 30 seconds.  Lepas mandi, aku nak ambil jam fitbit yang aku charge dari malam tadi, aku terlupa nak off switch. Sekali current tu terus tangkap tangan aku, memang melekat jam tu dengan tangan, satu badan rasa buzz buzz. Aku nak try tarik dengan tangan lagi satu pun tak berjaya. Lepas 30 sec tu, jam tu tercampak dari tangan. Sikit lagi nak mati. 

Aku tetap pergi kerja , sampai klinik ambil vital sign and buat ecg. Bp je lowish sikit, nasib la ecg ok je. 

Sampai sekarang aku rasa tangan aku ni sakit and lenguh lagi. Lepas ni kena make sure tutup dulu plug, before nak ambil apa2 alat elektrik. 


No comments:

Post a Comment