Tabungan Masa Depan

4/4/20

hari minggu


aku rasa malas nak buat apa-apa hari ni
mood pun rasa down je, lemau sepanjang hari
malas nak bercakap
tapi asyik makan je

summary hari ni:
bangun lambat,lepas subuh aku tidur balik
pukul 10 baru bangun
sedar2 terus baca mesej, hurm tambah lagi kes covid 19 kat kawasan aku ni 

lepas tu aku mop ruang tamu 
then jogging dulu 5 km 
after dah berpeluh sakan, baru la aku pergi mandi
sedar-sedar dah pukul 1. 
Pastu semayang zohor
layan cerita seven days, ramai pulak viral cerita ni kat facebook. so tengok la cerita tu
biasa je 

lepas sembahyang asar
next aku g cabut rumput kat luar
angkat kain 
buat popcorn

tup tup dah azan magrib, lepas solat aku lari lagi 30 min
complete 10,000 langkah 
then mandi
rehat2 main tepon
tetibe 3H datang rumah, main ngan budak2
lepas tu g basuh pinggang mangkuk

hajar xnak tidur lagi
nak mandi pulak,, oklah mandikan hajar
teman dia tengok tepon sampai habis bateri,, sabor je la
lepas tu main lego pulak

dah pukul 1230 , aku pun g dapur, masak spageti
hajar g tidur dengan ma
sekarang perut aku kenyang gile
macam sia2 je aku lari hari ni

kesian. sekian



No comments:

Post a Comment